El projecte dels oficis a Cicle Inicial

Bon dia famílies! els nens i les nenes de Cicle Inicial, han portat a terme el projecte dels oficis. Han conegut diferents oficis des d’una perspectiva molt participativa ja que han vingut els familiars a l’aula a explicar de què treballen i en què consisteix la seva feina. Els han visitat dos pares ramaders, un pare miner, un tiet mosso d’esquadra, una mare científica, una mare arxivadora de documents, un germà programador informàtic i una mare que els ha explicat l’ofici de mecànic. Els ha encantat veure i tocar els animals, fer experiments, entendre els vostres oficis a través d’imatges, manipular objectes propis i eines que utilitzeu durant el vostre dia a dia, provar-se la vostre roba i sobretot tenir-vos una estona a l’aula i poder escoltar tot els que els heu explicat.

Volem donar a les gràcies a tots els familiars que heu dedicat una estona a venir a l’escola  ja que els ha permès aprendre d’una manera molt propera el que feu. Sense vosaltres aquest projecte no hagués estat possible!

Si voleu veure les fotos, feu clic aquí