La cantata de la Vaca Florinda!
El dijous passat, el dia 2 de maig les nenes i els nens de P4 i P5 van participar a la cantata “La vaca Florinda” al teatre de Berga. Els infants de P3, 1r i 2n hi van anar de públic. Va ser molt bonica! Quins artistassos tots plegats! Podeu veure més fotos aquí!
La cantata de la Vaca Florinda! Llegeix més »












