del 19 al 23 d’abril…

Aquesta setmana l’escola està del revés. Cada dia fem un taller diferent fins a arribar el divendres, que es celebraran els jocs florals. Aneu visitant la pàgina perquè cada dia hi haurà fotografies noves dels tallers i de les activitats que anem fent. El divendres també publicarem el resultat dels JOCS FLORALS, el concurs literari més important de l’any.

DILLUNS

Taller de jocs populars i tradicionals per a tota l’escola: Fotografies de tots els cursos

Visita de la periodista i escriptora Anna Fité a la classe de 2n: Fotografies

DIMARTS