del 19 al 23 d’abril

Aquesta setmana l’escola està del revés. Cada dia fem un taller diferent fins a arribar el divendres, que es celebraran els jocs florals. Aneu visitant la pàgina perquè cada dia hi haurà fotografies noves dels tallers i de les activitats que anem fent. El divendres també publicarem el resultat dels JOCS FLORALS, el concurs literari més important de l’any.

DILLUNS

Taller de jocs populars i tradicionals per a tota l’escola: Fotografies de tots els cursos

Visita de la periodista i escriptora Anna Fité a la classe de 2n: Fotografies

Projecte dels Aparells del cos.

Aquest segon trimestre hem estudiat els diferents aparells del nostre cos. Hem creat una maqueta per grups d’experts a mida reial, per veure on està col·locat cada òrgan, parts del cos internes, ossos i principals músculs del nostre cos. A més a més hem analitzat les… Llegeix més»

Projecte de Medi

Aquest segon trimestre hem estudiat les principals parts del relleu de Catalunya. Hem creat una maqueta per fer un aprenentatge vivencial i en grup dels paisatges, platges, muntanyes i terrenys que ens envolten.
Sabeu la diferència entre un turó i una muntanya?, nosaltres sí!!!
Més fotos,… Llegeix més»

Mural Primavera P5

Hola famílies!!!

La Primavera ja ha arribat a l’Escola Ausiàs March, els i les alumnes de P5 han fet una gran guarnició amb flors i pintura. Han fet estampació amb els diferents colors que aquesta estació de l’any li caracteritza.
Desitgem que us agradi!!!
Llegeix més»

Fem Yoga a P5!

Hola famílies!!
Amb música relaxada i un ambient càlid, ens van venir a fer un taller de ioga dins de l’escola. Vam començar a fer petits estiraments, perquè els músculs no pateixin. Una vegada ja estàvem preparats, hem realitzat diferents postures de ioga seguint unes cartes: la tortuga, el guerrer,… Llegeix més»