Instal·lacions

L’actual edificació té una antiguitat d’uns vint-i-cinc anys. El centre disposa d’un sol edifici amb cinc plantes amb una terrassa i un pati que comprèn un espai d’interior d’illa. A l’escola tenim una aula per cada nivell i també hi trobem una sala polivalent, menjador, aula de música, aula d’anglès, aula d’acollida, una aula SIEI, aules extra (per a desdoblaments i reforços), una biblioteca, a més a més, els replans de cada pis s’aprofiten com un espai més d’aprenentatge, ja que són molt espaiosos.

El centre també aprofita totes les col·laboracions que realitzen les diferents associacions, empreses i fundacions de l’entorn per tal d’apropar el seu alumnat a totes les formacions i experiències possibles que els ofereixen.

Us deixem aquí el vídeo de les portes obertes per tal que pugueu veure com és la nostra escola.