Ha arribat el tió
Ja s’acosten les festes de Nadal, i una part molt important d’aquestes tant a Catalunya com a la nostra escola […]
Ha arribat el tió Llegeix més »
Ja s’acosten les festes de Nadal, i una part molt important d’aquestes tant a Catalunya com a la nostra escola […]
Ha arribat el tió Llegeix més »
Avui, 3r A hem anat a visitar la Biblioteca Municipal. Allà la Rosa ens ha explicat alguns contes il•lustrats i
3r a la biblioteca Llegeix més »
A Educació en valors, els alumnes de 3r han fet la dinàmica: “La meva essència” amb la intenció de treballar
Educació en valors Llegeix més »