COLÒNIES A INFANTIL

Quina emoció anar de colònies, preparar-ho tot i que arribi el dia!!!

Al Collell ens esperaven els nens i nenes de primària, ja feia un dia que hi eren i ho coneixien tot molt bé. Després de dinar ja ho teníem tot al seu lloc i estàvem a punt per fer d’indis i d’índies. Plomes, danses, jocs… Un munt d’experiències per recordar!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut