23/24

I3 Preparem el Nadal

Aquests dies els nens i nenes d’I3  estem molt atrafegats.. l’escola ja fa olor de Nadal! Per deixar-la ben bonica i donar-li un bon caliu, ens hem posat a treballar de valent: fent postals, pintant estrelles, decorant boles per l’arbre, recitant el poema i entonant Nadales. Al mig de tantes activitats ens ha vingut a

I3 Preparem el Nadal Llegeix més »

FEM LA POSTAL DE NADAL!!!

Cliqueu aquí per veure les fotografies. Ja s’acosta Nadal i a l’escola ens ho estem passant molt bé preparant la postal de Nadal. Durant aquests dies també hem estat practicant el poema per a recitar-lo a davant de les nostres famílies! Han quedat unes postals molt boniques.

FEM LA POSTAL DE NADAL!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut