Science al cicle dels mitjans

Cliqueu per veure les fotografies de 2n Cliqueu per veure les fotografies de 3er

 

 

Què és la matèria? Com sabem si una cosa ho és? Com és per dins la Terra? Com es mou? Aquestes són algunes de les preguntes que hem contestat al cicle dels mitjans a science.

Les nenes i nens de tercer vàrem aprofundir, a través de la conversa i l’experimentació, en diferents aspectes relacionats amb la matèria. Vàrem poder veure les diferents fases de la matèria i conèixer algunes de les seves propietats. Va ser sorprenent saber que l’aire pesa i que és a tot arreu o perquè de vegades veiem gotes d’aigua sobre superfícies que ningú ha mullat directament.

A segon, fer núvols ‘casolans’ ens va ajudar a entendre millor com es formen, de què estan fets i ser capaços d’identificar-ne alguns tipus. Vàrem parlar i fer activitats relacionades amb la formació de la Terra o recollir dades sobre la Lluna i el Sol que, mica en mica, estem analitzant per entendre fenòmens com el dia i la nit o les fases de la Lluna.

Si voleu podeu veure els àlbums clicant a les fotografies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>