Els pastorets

Aquesta setmana han tingut lloc els tradicionals Pastorets a la nostra escola, els primers de la nostra història!

Les nenes i els nens de sisè han estat preparant una representació molt divertida que ha fet riure a petits i grans. Un espectacle que ha tingut en compte la situació social i sanitària que estem vivint i amb personatges convidats ben curiosos.

Volem felicitar a tota la colla de sisè, ho heu fet molt bé!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut