Sortida a Casablanca

Cliqueu per veure les fotografies

El dimecres 11 de maig els nens i nenes de P3 vàrem fer l’última sortida d’aquest curs.
Vam gaudir dels animals de la granja, els vam poder tocar, donar menjar, veure on viuen i també saber curiositats de cada animal. Tot això, en un dia fantàstic i un entorn privilegiat.

Mireu que bé ens ho vam passar!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut