Musiquem junts

Cliqueu per veure les fotografies de 1r Cliqueu per veure les fotografies de 2n Cliqueu per veure les fotografies de 3r

Retornem a l’escola amb el record de la festa de la música i les festes de Nadal. Van ser dies plens d’il·lusió i de màgia.

Per Santa Cecília vam compartir una exposició d’instruments d’arreu del món i actuacions dels infants, de manera voluntària. Agrair la implicació de les famílies tant en el meravellós concert com en la construcció de l’exposició. Sense vosaltres, hagués estat impossible.

A primer, vam assajar la cançó “A Betlem me’n vull anar”. Tots i totes van fer-ho molt bé i amb moltes ganes. Felicitats!

Aquest segon trimestre estem començant a aprendre l’escala del do Major amb activitats de moviment i fent tot un treball previ de tècnica vocal.

A segon, vam preparar la nadala “Ja vénen els Reis”. Tot un èxit!

Aquests dies hem repassat les qualitats del so amb instruments i amb el nostre cos.

Finalment, tercer vam cantar “M’agrada el Nadal”. Valorem l’esforç que tots i totes van mostrar. Felicitats!

Encetem el segon trimestre treballant les notes musicals i els seus valors. Cal saber molt bé les notes, per poder començar a tocar els instruments de percussió determinada. Aviat gaudirem de les seves composicions!

Tots els mitjans han vingut amb molta energia, i comencem a preparar les properes festes, amb molta música.

Un molt bon any a tothom!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>