Pastorets, àngels i dimonis

Cliqueu per veure les fotografies

Des de fa dies els nens i nenes de 6è estan nerviosos/es. No només perquè s’acosta el Nadal i no tenen clar si el tió els cagarà tot allò que volen, si no perquè aquest dijous i divendres han fet les actuacions dels Pastorets.

Els assajos van començar a principi de novembre: lectura de l’obra, repartiment de papers, aprendre els diàlegs, assajos i més assajos…I aquesta setmana… vestuari, complements, música, maquillatge i… LA GRAN ESTRENA!!!

Us deixem amb un recull de fotografies de la feina feta.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut