Les formigues de 3r

Cliqueu per veure les fotografies

Els nens i nenes de tercer estem molt contents de presentar-vos les formigues que tenim a la classe, des de ‘Science’ l’Oriol ens les va presentar i nosaltres cada dia les anem observant, ens agrada molt mirar-les de ben aprop per veure què fan, on es troba la formiga reina i com es mouen.

Les estem cuidant molt bé! Mica en mica n’anirem descobrint més coses interessants per aprendre més sobre els animals.

Alumnes de tercer i Laia

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut