Sortida a l’entorn

Cliqueu per veure les fotografies

Aquesta setmana ha sigut molt especial pels nens i nenes de 1r, ja que hem pogut gaudir del nostre entorn fent una sortida a la Font de la Sala. Ha estat una matinal fantàstica i ens ho hem passat molt bé. A més, el temps ens ha acompanyat i hem gaudit de la natura!

Mireu quines cares de felicitat a les fotografies!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut