L’escola al CIFE de la UVic

Ens fa especial il·lusió compartir amb vosaltres l’article que des de l’escola es va publicar al butlletí del CIFE (Centre d’Innovació i Formació en Educació) de la UVic.

Es va publicar en l’apartat ‘A peu d’aula’, un espai destinat a difondre experiències educatives innovadores, transversals i globalitzadores que es fan als centres educatius de Catalunya. En aquest, vàrem tenir l’oportunitat de compartir i explicar un dels projectes que defineixen la nostra escola; les tertúlies dialògiques.

Podeu accedir a l’article clicant aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut