A P3 treballem l’hivern

Clica per accedir a l’àlbum de fotografies

Per representar-ho i fer-ho vivencial fem vàries coses:
  • Manipulem materials diversos per viure els colors.
  • Utilitzem tècniques diferents per plasmar la sensació de fred en les nostres creacions.
  • Interpretem amb el nostre propi cos un petit poema.

Aprenem, ens divertim i ens ho passem molt bé!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut