Marxem a Primària
19/06/26Dimarts vam celebrar el comiat dels nens i nenes d’I5, que aviat deixaran l’etapa d’Infantil per començar una nova aventura a Primària. Ha estat un matí ple d’emocions, somriures, records i molta il·lusió.
Durant aquests anys han crescut, après i compartit moments molt especials que sempre… Llegeix més»


