ENTREVISTA A LA LAURA

La Laura Vilaplana actualment és mestra de cinquè a l’escola Teresa Bergadà d’Alguaire i avui l’entrevistem per conèixer els seus gustos i aficions.

Hola Laura! Moltes gràcies per haver acceptat aquest repte. Si et sembla comencem preguntant-te la teva edat. Quants anys tens?

– Tinc 35 anys.

Quin és el teu color preferit?

– El meu color preferit és el verd fluix.

Tens algun germà? Com es diu?

– Tinc un germà més petit que jo, es diu Pep.

Quin és el teu animal preferit?

– El meu animal preferit és el gat.

Tens alguna mascota? Com es diu?

– Actualment no tinc cap mascota però quan tenia la vostra edat, tenia un hàmster que es deia Dolça.

Creus que fas bé el teu treball?

– Intento fer/ser mestra el millor que puc i aprenent del dia a dia.

Quina sèrie t’agrada? Per què?

– Ara estic mirant ”Como defender a un asesino”. Les sèries policíaques i d’intriga són les que més m’agraden.

Moltes gràcies senyoreta Laura per respondre totes aquestes preguntes.

Paula Gonzalez i Júlia Álvarez.

 

 

LA NOVA NORMALITAT

Aquest any hem iniciat el curs escolar d’una manera molt peculiar, difícil i molt porecupant per a tothom (famílies, mestres i alumnes) L’incertesa ens desperta cada dia amb noves experiències per  viure a l’escola. El fet de dur mascareta en tot moment és una mica estressant i és necesari sumar -hi  el no poder fer vida normal amb la gent que ens envolta.

Donat que ha aparegut aquets virus, tot ha canviat. No podem expressar els nostres sentiments i emocions com ho fèiem abans, no podem treballar a l’aula o inclús jugar amb els companys i les companyes sense desinfectar  el material, sempre tenint molta cura de la nostra higiene.

Sergiu i Júlia

TORNADA A L’ESCOLA AMB LA COVID-19

Segons la normativa de l’escola hem de portar la mascareta tots els alumnes des de primer fins a sisè. A la nostra classe tots i totes duem la mascareta, ens resulta una mica molest.

El fet de dur mascareta ens dificulta saber què ens expressa una altra persona quan parlem o ens explica alguna situació.

Malgrat que tots els nens i nenes portem mascaretes diferents i molt boniques, sabem que no ens les podem intercanviar. Ja fa temps que vam finalitzar el confinament i a dia d’avui ens resulta molt normal portar-la.

Lorena i Gerai

COVID-19

La COVID-19 és un virus nou aparegut al món, que afecta a tota la gent i és molt fàcil contagiar-se i per això tothom porta mascareta. De moment no hi ha vacuna, els investigadors estan mirant com fer-la aviat.

L’epidèmia va començar a la Xina al gener d´aquest any i el virus va arribar a tot arreu, amb molta gent malalta. És important mantenir les distàncies, el rentat de mans i portar mascareta.

A casa meva, al meu pare li va tocar estar aïllat uns dies per donar positiu de coronavirus, va ser uns dies durs i tristos. Espero que això passi ben aviat i que no hi hagi més persones afectades per aquet virus.

Marc Noguero i Mustafa Saho

CM de colònies Confinats

Els nois i noies de 3r i 4t, els dies 25, 26 i 27 de març havíem d’haver anat de colònies al CdA de la Noguera, i allí hauríem  estat realitzant una sèrie d’activitats pròpies de la prehistòria, i hauríem  après moltes coses interessants.
Com que… Llegeix més»