Festival Nadal 2023

Amb molta il·lusió, l’escola es transforma durant la temporada de Nadal en un lloc màgic i acollidor. Els passadissos ressonen amb rialles i cançons de Nadal mentre els alumnes participen en diverses activitats festives. La decoració amb llums brillants, ornaments artesanals i dibuixos temàtics crea… Llegeix més»

Pati obert, jocs per a totes les edats

Aquest matí ha tingut lloc una estona d’esbarjo molt especial: jocs compartits entre padrines i padrins i l’alumnat de l’escola. El “pati obert” s’ha omplert de rialles, cantarelles i converses molt entranyables mentre es posaven en joc diferents propostes com: encistellar, saltar a la corda,… Llegeix més»

Acte inaugural Apadrinament Lector 1r – 5è

Aquest matí ha tingut lloc l’acte inaugural d’Apadrinament lector de l’alumnat de primer i cinquè.
Els nois i noies de 5è. han pres consciència del que implica ser padrina/padrí: preparar-se la sessió, esdevenir un referent lector i respectar la manera de llegir. Mentre que les filloles… Llegeix més»

Celebrem SANTA CECÍLIA

Novembre és el mes de la música, i és que el dia 22 se celebra Santa Cecília, patrona de la música i els músics. La música forma part de la nostra vida, ens emociona, ens relaxa, ens acompanya i ens ajuda a viure plenament. És… Llegeix més»

HALLOWEEN IN TERESA BERGADÀ SCHOOL

As a culmination of everything worked in English classes, to make “Halloween” known and understood, this year we also created our horror passage at school. With music and smoke included!
Thanks to all the people who made it possible, contributing their grain of sand.
You can see… Llegeix més»