XERRADA DE MOSSOS D’ESQUADRA

El dijous passat, 17 de novembre ens van visitar l’Albert i el Ruben, dos mossos d’esquadra. Els vam poder escoltar durant una bona estona parlant dels usos i problemes que ens poden portar les pantalles i les xarxes socials.

Era una xerrada destinada a tots els alumnes de primària de l’escola i a les seves famílies a les quals els volem agrair la seva assistència.

Un cop acabada la xerrada va donar peu a parlar-ne i tan de bo això ens hagi fet ser més conscients que les noves tecnologies les hem d’utilitzar amb moderació i sobretot, amb tota la prevenció del món!