AVALUEM PROJECTES MUSICALS A LA CLASSE KUKULKÁN

Al llarg d’unes quantes sessions de l’àrea de música, els alumnes de cicle superior hem fet uns projectes sobre els períodes històrics musicals. Ens ha anat molt bé perquè ens hem situat històricament, de manera general. Vam fer 7 grups i cada un d’ells va cercar informació sobre l’edat antiga, l’edat mitjana, el renaixement, el barroc, el classicisme, el romanticisme i l’edat actual.

Hem esbrinat la quantitat de músics importants i hem gaudit de la seva música. És curiós perquè moltes d’elles ja les coneixíem sense saber de qui eren.

Al final del projecte, vam compartir els nostres projectes amb els nostres companys i per acabar, en vam fer l’avaluació.

Aquesta vegada l’avaluació l’hem fet amb un kahoot. Sabeu què és? Doncs com una mena de trivial però digital.

Ara que tenim un chromebook per cada alumne de cicle superior, hem fet aquest joc i mica en mica hem anat responent les preguntes. Algunes de més fàcils que d’altres, de vegades amb algun que altre problema tècnic, però el resultat ha esta ben profitós. Vam tenir guanyadors en el joc, però ens ho vam passar tots plegats la mar de bé mentre n’apreniem.

I si voleu provar els vostres coneixements històrics i musicals, voleu provar el nostre Kahoot?

Només cal que cliqueu el següent enllaç i poseu aquest codi: 06166335

KAHOOT DELS PERÍODES HISTÒRICS MUSICALS