Celebrem la castanyada amb educació Infantil

Quin dia tan divertit!
Avui els més petitons de l’escola hem celebrat la castanyada d’una manera ben diferent, però no per això, menys divertida.
De bon matí hem arribat a l’escola, hem fet el bon dia, al cap d’una estona hem esmorzat i ens hem preparat per marxar d’excursió. Ens hem rentat bé les mans, hem agafat jaquetes i motxilles i apunt!
Hem anat fins al camp de noguers on hem vist una estesa de fulles a terra de tots colors, hem cantat cançons i fins i tot hem rebut una visita. Sabeu qui era? La castanyera!! Ens ha fet moltíssima il·lusió i fins i tot a algú, una miqueta de por… Sort que ens ha explicat coses ben boniques que ens ha fet passar l’ensurt!
Si voleu veure lo bé que ens ho hem passat, mireu, mireu…