Tornant de vacances

Bon dia famílies,

Un cop hem tornat a la normalitat l’escola retorna amb les piles ben carregades amb amb molts projectes per fer aquest segon trimestre.

Esperem que hagueu gaudit d’aquestes vacances i que us hagin portat molts regalets els reis.

A l’escola també hem tingut visita de Ses Majestats i a cada classe ens han deixat algun joc que al llarg del matí els hem pogut provar. Són molt xulos!

També us hem de dir que gràcies a la nostra súper AMPA de l’escola tenim un material/joc nou per treballar les mates de manera més divertida i sobretot per entendre millor el tema de les proporcions, la numeració, etc.

Moltíssimes gràcies!

Però bé, abans de començar el segon trimestre, us volíem deixar una entrada amb alguns dels vídeos del concert de Nadal.

Concert de Nadal 2019

Esperem que us agradin