Santa Cecilia a l’escola

Bon dia famílies,

Us informem que aquesta setmana celebrarem Santa Cecilia, patrona dels músics, a l’escola.
El dijous a la tarda, la classe de la font del Cargol, la classe de la Font de la Farigola i la Classe del Molí Major gaudirem del concert que ens oferirà la Gemma Campoy, de Capellades. Ens explicarà i ens tocarà cançons amb dos instruments ben diferents com son el saxofon i l’ukelele. Segur que el gaudirem moltíssim!
El divendres, que és el dia pròpiament de Santa Cecília, els alumnes de primària, tots junts, tastarem un taller ben divertit de batucada amb l’Uri Soler de l’empresa SolRePercussió.
Si en voleu conèixer més coses sobre ells us deixem la seva pàgina web
Val a dir que aquest taller el podem fer gràcies a l’ajuda de la nostra AMPA de l’escola, que ens paguen la totalitat del taller. Moltíssimes gràcies!
Estigueu alerta al bloc que us penjarem algun vídeo de la batucada que farem.
Així doncs, bona setmana, i visca la música!
Equip directiu