PROPOSTA DE TREBALL EN FAMÍLIA

Benvolgudes famílies,

S’apropa el Nadal i com ja fa uns quants anys… us demanem la vostra col·laboració especial! Es tracta de realitzar una petita feineta en família que ens ajudarà a guarnir l’escola.

Cada any us demanem una proposta nova i cada any ens sorpreneu amb unes manualitats espectaculars! Totes les propostes són bones, l’únic objectiu és passar una estona divertida plegats fent una manualitat bonica.

Aquest curs us demanem… CREAR UN FLOC DE NEU DE NADAL.

Es tracta una vegada més que deixeu volar la vostra imaginació i el decoreu de manera ben original!

El floc de neu el podeu fer amb el material que us vingui de gust (pintura, fils, papers, robes, purpurines…) Tot s’hi val! Ara bé, és molt important que portin un cordill d’uns 30 cm de llargada per a poder-la penjar i l’identifiqueu amb el nom de la família (el/s cognom/s dels vostres fills/es).

Caldrà portar-lo a l’escola, com a molt tard, el dimecres 9 de desembre.

Estem segurs/es que quedaran genials i brillaran més que mai!!, Endavant artistes a pensar i crear!!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració,

El claustre de l’escola.