Portes Obertes 2022

Bon dia famílies,

Com ja deveu saber, durant aquest mes de febrer estem immersos en les portes obertes a l’escola per les noves famílies del curs vinent.

per aquest motiu volem fer un passet més i hem creat aquest vídeo amb un petit recull d’imatges, on tothom que vulgui, podrà veure una mica l’essència de la nostra escola.

Ens hi acompanyeu? Només heu de clicar sobre la imatge de sota i entrareu en el món de la nostra escola.

Desitgem que us agradi, i si ho creieu oportú, ho podeu fer arribar a les persones que els pugui ser útil.