PARAULES AL CARRER

Avui, 21 de març, és el dia mundial de la poesia i a l’escola ho hem volgut celebrar portant alguns poemes fins a la plaça Major de Carme.

Primer, els alumnes d’educació infantil i Cicle Inicial han visitat la llar municipal i els han recitat els poemes que s’havien après. Ha estat un intercanvi preciós!

A les 11 ens hem trobat tots a la plaça Major, on totes les classes hem recitat un o dos poemes, de vegades tots junts i de vegades en petits grups.

Ha estat una experiència ben bonica que de ben segur repetirem l’any vinent.

El millor de tot, compartir els poemes amb tota la gent del poble que els ha volgut escoltar.

Visca les Paraules al carrer!