Padrins lectors 2022

Per fiii!

Quines ganes teniem de tornar a gaudir dels nostres padrins lectors.

En el moment en que la situació sanitària ens ho ha permès, hem volgut retornar a la nostra essència com escola rural.

Ens encanta compartir estones, conèixe’ns…i les edats no són cap limitació. Sovint fem tallers, jocs, on ens barregem les edats. Una d’aquestes activitats són els padrins lectors.

Els més grans, la classe de la Gina Giore, apadrina a la classe Yayoi Kussama.

La classe Elielis apadrina les classes dels més petitons de l’escola, Frida Kahlo i Pilarín Bayés.

Cada alumne dels grans apadrina a 1 o 2 dels petits.

A partir de la setmana que ve i 1 cop per setmana ens trobarem per compartir una estoneta de lectura.

Aquesta activitat ens permet avançar en el treball de la lectura i la seva comprensió, també gaudir d’aquest plaer i no menys important, establir lligams bonics entre tots els companys de l’escola.

Si voleu conèixer les nostres parelles de padrins i fillols, només cal que cliqueu al següent enllaç.

(Els alumnes que avui no han estat a escola també tenen el seu padrí adjudicat i tan bon punt tinguem la foto, la incorporarem a l’àlbum)

PADRINS LECTORS 2022

1. admin Autor de l'article

És que realment és el que ens venia de gust. Tornar a la normalitat i més, fent aquestes coses… els ulls eren d’emoció, nervis de pensar si ho faran bé, els petitons amb vergonya…bufff és preciós!