La llar d’infants visita l’escola

Avui, aprofitant que els grans han marxat de colònies i que l’escola és tota pels petits, hem aprofitat per convidar als nostres amics de la llar d’infants de Carme.

Cap a dos quarts d’11 han vingut a l’escola. Quina il·lusió rebre’ls.

Per alguns d’ells, aquesta serà la seva escola el curs que ve i volíem que ens coneguessin abans.

Hem compartit una estona de joc plegats al pati fins que els núvols ens han fet la guitza.

Però no passa res, així hem aprofitat per conèixer la classe de la Frida Kahlo que està a la caseta.

Allà també hem jugat una bona estona i abans de marxar a dinar, el Pere, l’Adam, el Pepe, l’Aina, la Bayene, i la Càndia els han fet aquest súper regal, ara que s’apropa Sant Jordi.

Mooooltes gràcies per venir i fins aviat.