Iniciem els projecte dels Ukeleles a l’escola

Per fiiii!! Ja tenim els 🎼ukeleles🎸 a l’escola!

En teníem tantes ganes que l’espera se’ns ha fet eterna. Però per fi ha arribat el dia.

Amb tots els grups de primària ja hem vist in tocat els ukeleles. Són preciosos i de tots colors: blaus, verds, roses, vermells, taronges! I sonen tan bé…després d’afinar-los😉!

Aquesta és la tasca dels primers dies, aprendre a afinar els ukeleles. Ho fem amb uns afinadors electrònics però aquesta feina ens ensenya a tenir paciència i a ensenyar l’oïda.

Cada ukelele tindrà el seu padrí i per això hem dissenyat unes targetes per identificar-los, però ara per ara no ho hem començat fins que tots els nostres companys que ara són a casa, tornin a l’escola.

Tots hem de poder triar el color de l’ukelele que ens agradi més. Però també us podem dir, que un cop els hem tocat una mica, el color ja no és tant important…

Va, que l’aventura tot just comença…però sona tant bé….

Va, que us els ensenyem!