Informacions vàries: menjador, consell escolar i bloc

Bon dia famílies us informem que ja disposeu dels diferents menús del mes de novembre. El podreu trobar al nostre bloc, a dalt de tot a la dreta, en el requadre que hi posa menjador.
Uns dies abans de canviar el més ja podreu trobar els nous.
D’altra banda també us volem informar que aquest any toquen eleccions al Consell escolar. Dins el sector de pares hi ha quatre representants i es canvien cada dos anys, per tant, ara mateix quedaran vacants dues places. Aniria molt bé que aneu rumiant si us ve de gust formar part d’aquest òrgan de govern de l’escola.
Properament ja us informarem de quin serà el procediment, degut a la situació actual.
I ja per acabar, us recordem que us podeu fer subscriptors del bloc i així cada vegada que pengem alguna notícia us arribarà una notificació al correu electrònic. Si sabeu d’algú que li pugui ser útil la informació, oi que els hi fareu arribar?