Eleccions al Consell Escolar

Hola famílies

Us informem que el proper dia 2 de novembre es convocaran les eleccions per la renovació parcial de membres del Consell Escolar de l’Escola. Si us dirigiu al taulell d’anuncis del centre, podreu veure la convocatòria a partir del dia 5 de novembre. La publicació dels censos i altres documents del procediment seran penjats i a la vostra disposició en el despatx de l’Escola, ja que la llei de protecció de dades, només ens permet penjar dades personals dins el recinte escolar.

Aquest òrgan és de gran importància per al centre i és per això que voldríem animar-vos a tots/es a participar d’aquesta eina tan important per a tots, ja sigui presentant la vostra candidatura o bé anant a votar a les persones que us representaran en els consells.

Dins el sector de pares hi ha dos places que quedaran vacants i per això us demanem que en formeu part. També és important que malgrat només hi hagi dos places vacants, quedin pares en reserva (substituts).

Les votacions es faran el proper dimecres 24 de novembre de 15:00 a 17:00

COMPOSICIÓ DEL CONSELL ESCOLAR:

– Presidenta: Directora del centre.

– Secretària del centre (amb veu però sense vot).

– Representant de l’Ajuntament.

– Pare/mare representant de l’AMPA.

– Tres pares o mares votats pel sector de pares i mares del centre.

– Quatre mestres votats pel claustre del centre.

Us recordem que per qualsevol consulta sobre el procediment de renovació parcial del Consell Escolar, podeu dirigir-vos a la direcció de l’escola per qualsevol dels mitjans següents:

– Presencialment: dilluns matí i divendres tarda, al despatx.

– Telefònicament (938080208)

– Per mail: a8015648@xtec.cat

Podeu trobar les dates més importants del procediment en el següent enllaç

INFORMACIÓ I DATES DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR