Circular de Nadal

CIRCULAR FESTA DE NADAL

Benvolgudes famílies,

Ja a les portes del Nadal us informem de les activitats que tenim previstes per tancar aquest trimestre tan especial. Hem anat trobant la manera de portar a terme totes aquelles vivències i tradicions que ens agrada celebrar en aquestes dates i que tot seguit us expliquem:

Per començar, avui dilluns ens arribarà màgicament el tió a l’escola. Segur que els nens vindran ben contents i amb ganes de dur-li menjar. Aquest any gaudirem del tió, uns dies a cada classe (dels més petitons fins a cicle inicial).

Aquesta any hem de canviar l’entranyable concert de Nadal per una gravació de les cançons. Al llarg d’aquesta setmana les anirem enllestint i mirarem de tenir-les totes penjades el dilluns 21 al bloc de l’escola.

DILLUNS 21 DE DESEMBRE

Aquest dia fem jornada intensiva. L’horari de l’escola és de 9 a 13h. A continuació, i fins les 15h hi haurà servei de menjador.

–  Amics invisibles i preparació de la festa (Cicle Mitjà i Cicle Superior).

–  Esmorzar de coca i xocolata (cadascú a la seva classe)

– Cagarem el tió tots/es els/les alumnes de l’Escola.

Per tant, recordem que NO cal portar l’esmorzar ja que esmorzarem coca i xocolata a l’escola (com ja és tradició), gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Carme.

Aquest mateix dia farem l’entrega dels àlbums, donarem els informes i tots els treballs que s’han d’emportar els/les alumnes a casa.

I ja per acabar, el dia que tornem a l’escola serà el dia 8 de gener (divendres). Aquest dia podran portar una de les joguines que li hagin portat el tió o els reis. És aconsellable que no siguin joguines electròniques ni gaire delicades que tinguin el perill de trencar-se fàcilment.

I res més ja que desitjar-vos a tots un FELIÇ NADAL i un BON ANY NOU i ens retrobem a l’escola el divendres 8 de gener!

Moltes gràcies i salutacions,

Claustre de l’escola.