Celebrem la festa de la tardor!

Bona tarda famílies,
Com ve sabeu, aquesta setmana és la castanyada, però també us deveu imaginar que aquest any ens toca celebrar-la de manera diferent.
A l’escola li hem volgut donar la volta i el que a vegades és una dificultat es converteix en un punt fort. Així doncs a l’escola ens hem proposat celebrar la tardor.
El dijous a la tarda cada classe es  prepararà un motiu de disfressa de Halloween i ens el reservarem per l’endemà divendres.
El divendres cada grup anirà d’excursió a un dels racons tan bonics que té el nostre entorn i pel camí descobrirem pistes, farem jocs i esmorzarem plegats.
Cada grup a una zona diferent.
Aquest dia hauran de portar una motxilla petita per dur-hi l’esmorzar i una ampolla d’aigua.
A l’hora de dinar ja tornarem a ser a l’escola.
A la tarda aprofitarem per mirar, cada grup a la seva classe, una peli de Halloween (adaptades segons l’edat) per començar a fer caliu de la festa que podreu continuar cadascú a casa vostra.
Aquesta any toca fer-ho diferent, ens adaptem i desitgem que l’any que ve ens puguem tornar a trobar per menjar les castanyes i els panellets plegats, com ens agrada…
Així doncs, bona castanyada i Halloween a tothom!