Taller Olimpíades saludables

Aquest dilluns a la tarda els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van realitzar una olimpíada d’hàbits saludables. El taller és un projecte de l’Agrupació Esportiva d’Associacions d’Esport Escolar de Catalunya que pretèn fomentar els hàbits saludables i els valors esportius entre l’alumnat. L’activitat es repartia en 5 eixos, simbolitzats en els cinc cercles olímpics, que eren: activitat física, esport escolar, valors olímpics, salut i alimentació. Així, els alumnes van ballar, van realitzar activitats esportives, van preparar i es van menjar una broqueta de fruita i van treballar valors com l’esportivitat, el companyerisme i el treball en equip. Tots els alumnes s’ho van passar molt bé i, al finalitzar, van rebre tres petits obsequis com a record.