CARNAVALPÍADES

Divendres, 2 de febrer l’escola celebra el Carnaval del BRUT I LA BRUTA.

Al matí vàrem crear el disseny de la porta principal, ja que participàvem al concurs de façanes del poble. Enguany la temàtica escollida era els llençols i juntament amb el tema del nostre projecte, les Olimpíades, es va decidir fer les 5 anelles com a símbol d’unió. A a més a més, vam voler aprofitar l’ocasió per felicitar els 30 anys de gegants al poble de Torà.

A les 16.00h, acompanyats dels grallers i gralleres, vam iniciar la rua cap a la plaça del pati; un cop allí, vam començar la desfilada.

Les primeres a desfilar van ser l’equip de cuina i monitoratge, seguit de l’alumnat i famílies de la llar d’Infants el Jardí. Vam cloure la desfilada amb la lectura del pregó de Carnestoltes que havien preparat els i les alumnes de 6è.

Després la disbauxa va continuar amb el ball de gegants i una rua fins al pavelló; on ens esperava la xocolata i coca solidària que l’AMPA va organitzar. I per acabar ens des dels més petits fins als més grans vam poder gaudir d’un PARC INFANTIL amb diferents inflables per a seguir la festa botant!

Aquí us deixem un recull de fotos.

Gràcies i fins a una altra!