33è CERTAMEN LITERARI DEL SANT GIL

Aquest any, els nens i les nenes de cicle mitjà hem presentat el Certamen Literari, el qual es va fer a l’aula polivalent el dia 26 d’abril. En comptes de presentar com cada any, ho vam fer a partir de diferents gags. Aquests gags anaven d’una nena que arribava nova a l’escola i cada una de les emocions que ella sentia era una cançó.Com molt bé va dir l’Anna, cada any es fa tot d’una manera més creativa.A més a més de les cançons, els alumnes de cicle superior i cicle mitjà vam tocar la flauta.
Un cop acabades les actuacions vam passar a l’entrega de premis. Els alumnes d’infantil van fer uns dibuixos de la primavera i se’ls va regalar un llibre per cada classe. Tots els dibuixos eren preciosos!
Els guanyadors dels premis literaris van ser:
1r- Damià
2n- Yuna
3r- Marc
4t- Laia
5è- Emma i Aran
6è- Manuel i Natàlia
A cada un d’ells els van obsequiar amb un llibre.
Aquest any hem renovat la mascota de la biblioteca. Per fer-ho la comissió de la biblioteca va organitzar un concurs de dibuix on hi vam poder participar tots els nens i nenes de l’escola. A partir d’ara la nostra mascota serà COCO el Koala. Les autores d’aquest dibuix són la Maria i la Francisca.
Per acabar l’acte, els nens i nenes de cinquè i sisè van cantar la cançó de l’Alegria del Circ du Soleil.

Només ens cal donar les gràcies als pares, mares, tiets, tietes, avis, àvies,… per haver-nos acompanyat al llarg de l’acte. MOLTES GRÀCIES!

Redactores: Alba i Jordina

Aquí us deixem algunes imatges