Futbol sala i hoquei a Torà

Diumenge 23 de febrer es va celebrar una trobada esportiva organitzada pel Consell Esportiu de la Segarra al pavelló de Torà, a la qual van assistir més d’una trentena de nens i nenes d’escoles de Guissona, Sant Guim i Torà. En aquesta trobada es van practicar dos esports: hoquei i futbol sala, per aquest motiu els equips van jugar partits dividits en quatre parts, així en dos parts practicaven el futbol sala i en les altres dos, l’hoquei. L’escola Sant Gil hi va aportar una vintena d’alumnes distribuïts en 3 equips i tots s’ho van passar d’allò més bé practicant esport i compartint aficions.

Us deixem imatges de la trobada.
I també l’enllaç a la notícia publicada pel CES al seu Instagram.