VERDKANA LA TARDA DE CARNAVAL.

Després d’ un matí de gresca canavalesca vam cloure la jornada amb una ginkana verda on els alumnes de 6è van fer de monitors i la resta de l’ alumnat de I-3 a 5è van ser els participants. La Ginkana consistia en superar 8 proves, des de la recollida selectiva de brossa fins transportar aigua en diferents envasos. Va ser una divertida tarda per posar en pràctica coneixements apresos. Finalment ho vam celebrar  menjant-nos una coca d’ espinacs de l’hort de l’escola, estava tant bona queno en va sobrar ni una mica!
Aprofitem aquest article per publicar els grups guanyadors i les fotos :
En primer lloc: LES PASTANAGUES
En segón lloc: LES MONGETES