Recollim el Premi Baldiri Reixac

El diumenge, 2 de juny al teatre Romea de Barcelona es lliuraven els Premis d’ educació per la cultura i educació pel lleure. La nostra escola va ser guardonada,  per haver estat seleccionats en l’apartat d’experiències en grup dins els Premis Badiri Reixac. El nostre projecte EL MUSEU ÉS UNA ESCOLA, del qual ja n’ hem parlat en altres articles, ha estat un reconeixement  als/les alumnes i professors/es encuriosits/des i creatius/ves que tenim a l’escola.

L’ acte conduit pel Roger de Gràcia i la Judit  Martín va tenir un aire còmic i divertit i es va acabar  batejant la nina de l’educació amb el nom de Baldiria.