PATRULLA ESCAROLA DELS 7: ELS SALVATGES

Aquest curs des de l’escola hem volgut crear la patrulla verda amb l’objectiu  de què sigui aquesta qui vetlli algunes  de les activitats que fem des de fa anys i en dinamitzi altres.

Enguany 36 escolars volen formar part d’aquesta patrulla escarola que actuarà        a   l’hora de l’esbarjo. S’ha organitzat 5 patrulles que treballaran durant dos mesos i cada una d’elles  serà autònoma per organitzar les  tasques de :

Organitzar l’hort escolar: decidir quin planta i qui fa les parades. Regar setmanalment.

Avaluar la classificació de residus: Passar per les diferents aules i pati per valorar com fan la classificació. Cada patrulla organitza el seu propi calendari i graella d’avaluació.

Animar a recollir material per reciclar : piles, taps de plàstic i oli.

Avaluar el funcionament de l’estació meterològica: Cada curs pren una dada , les exposa al racó metereològic i en fa les gràfiques corresponents.

Escullir el propi nom de la patrulla i es vesteix amb uns petos de color per a que sigui ben visibles.

Aportar idees per celebrar el dia de la sostenibilitat, la setmana bio i el dia del mediambient.

Participar en el Comitè ambiental de  l’escola i en els Fórums que s’organitzen.

Molta feina a fer, però entre tots es farà tot !!!.  Moltes felicitats a totes les patrulles.