Lola Casas a la nostra escola

El dia 21 de març del 2018 a l’Escola  Sant Gil ens ha vingut una escriptora famosa en la literatura infantil i juvenil catalana. Primer ens va explicar alguns dels seus llibres més divertits i entretinguts que ha escrit. A més a més ens va explicar alguna anècdota i part de la seva vida amb . També ens va explicar el perquè va escriure el llibre “Tot Roald”, diu que aquest és un autor que tot el que escriu és molt bo i que no passa de moda.

Més tard ens va dir el seu il·lustrador/a  preferit era argentí , anomenat Gustavo però li deien Gustí. A continuació vam fer les preguntes que havíem preparat juntament amb els companys de cicle la sessió anterior.

Finalment tot el cicle superior vam fer una foto amb la Lola Casas en el racó dedicat a  ella i li vam llegir els poemes que nosaltres vam fer  fer dies anteriors sobre els colors ja  que  ella també va publicar uns llibres de poemes  sobre els colors.

per veure les fotos clica aquí