L’HORT ES POSA EN MARXA !!!

Com alguns heu pogut observar l’hort es posa en marxa! Primer de tot la Laia i la Jordina de 6é van fer uns cartells amb un programa d’edició per donar nom a les parcel.les de l’ hort amb el nom de cada classe. Els nens i nenes de 5è ho van anar a col·locar. Els primers en plantar van ser els petitons de l’escola: P3, P4 i P5 i van plantar esqueroles que en va donar la Ramona, la nostra cuinera que tenia un planter molt maco. Aprofitem la publicació d’aquest article per donar-li les gràcies.. Nosaltres, els de 5è i 6è hem plantat enciams i cols , els de 3r cebes,  els de CI.  calçots i els de 4rt els esperen les llavors de fava que ens ha donat el pare de la Tània, a qui també donem les gràcies.  De moment ja està!  Però tenim preparades més coses per plantar ( ens falta els espinacs i les bledes) Tenim moltes ganes de poder  fer paradeta. Un nou hort ens espera aquesta tardó com és tradició a la nostra escola! Res ho aturarà!!!

CLICA PER VEURE COM PREPAREM L’ HORT