L’Espill Encantat – Assajant l’obra

Com ja hem anat explicant als darrers articles, durant el primer trimestre l’alumnat de Cicle Mitjà ha realitzat diferents tallers a les classes de música. Aquests tallers els han dut a terme professorat del Conservatori de Cervera amb el suport de la mestra de música de l’escola.

Han estat quatre tallers: d’instruments de percussió, d’instruments de vent, d’instruments de corda i creacions musicals. Paral·lelament a aquests tallers a les classes de música s’han anat preparant les cançons de la cantata que hem hagut d’aprendre.

La finalitat de tots aquests tallers ha estat preparar a l’alumnat per a la cantata que interpretarem el pròxim divendres 15 de març a l’Ateneu de Guissona, i d’aquesta manera conèixer de primera mà els instruments que hi toquen en directe.

Durant el segon trimestre hem realitzat un altre tipus de tallers. Han estat 4 tallers més enfocats a la preparació del concert.

• Assaig d’escena
  • Assaig musical 1
  • Assaig musical 2
  • Educació corporal i tècnica vocal

Aquests tallers els han dut a terme, també, professors i professores del Conservatori de música per assajar les cançons a nivell més musical i escènic, i també corporalment. Ens han acompanyat professionals com la Rosa, la Núria, el Guillem, el Santi, l’Ester, el Josep, el Marc, el Xavi i el Jordi. A tots ells, MOLTES GRÀCIES per la vostra dedicació. Ha estat molt profitosa i ens ha estat de gran ajuda per a preparar una gran funció.

Ara només resta que arribi el concert…! Els alumnes i les alumnes de l’escola ja estan ben preparats amb tot el vestuari a punt i el que és més important: la seva il·lusió de formar part d’aquest projecte.

Ens veiem a l’escenari!!