ELS DOMADORS DE 6è FAN LA SEVA DARRERA PARADA DE L’ HORT

Parada de l’hort

El divendres 25 de maig del 2018 els alumnes de 6è de l’escola Sant Gil van organitzar la seva segona i última parada ecològica d’aquest curs.

A la parada s’hi venien espinacs, enciams, bledes, alls tendres i faves. Les verdures que van triomfar més van ser els enciams, els espinacs i els alls tendres. Al final de tot van aconseguir 90 euros però 35 eren de la tutora que els havia posat de canvi. Els alumnes en aquesta activitat s’ho van passar molt bé. Totes les professores els hi van prometre que farien un esmorzar amb les verdures ecològiques de l’hort de l’escola. Al final l’esmorzar serà:  coca de carxofes, coca d’espinacs, trinxat de  col amb patata i per últim també una amanida d’enciam.

Aprofitem per donar les gràcies a l’àvia Josefina que ens fa el manteniment de  l’hort i ens ajuda a collir les hortalisses.  La gent que venia deia que l’hort feia  goig. I això gràcies a la Josefina. Així el dia que  els més grans de l’escola, els alumnes de 6è, marxem  li donarem les gràcies amb un obsequi per tot el que ens ha ajudat.

Alumnat de 6è

????????????????