El dia mundial de la no violència

El dia 30 de gener, els nens i nenes de l’escola Sant Gil, vam celebrar el dia de la no violencia a l’escola. Els nens de sisè vam preparar un manifest a la classe de Valors socials i el vam llegir aquell dia. Tots els alumnes de l’escola vam decorar un colom i hi vam escriure missatges per la pau i després del comiat els vam penjar a la barana del pati. A continuació, tots els alumnes, distribuïts per cicles, vam fer unes curses per la pau. Portàvem tots un dorsal decorat per nosaltres mateixos amb el nostre nom. Primer van fer la cursa els  nens d’INFANTIL, després CI i finalment la van fer CM i CS.

Si voleu llegir el nostre manifest podeu clicar aquí.

Per veure les fotos feu clic aquí.