CRÒNICA DEL CONCERT “UN NADAL DE PEL·LÍCULA”

Entre moltes altres activitats de finals de trimestre, el divendres 13 de desembre,  l’escola Sant Gil va celebrar el 22è Concert de Nadal. El tema d’aquest concert va ser “Un Nadal de pel·lícula” perquè aquest any els alumnes de l’escola estan treballant el  projecte transversal del cinema.

El concert com sempre va ser un esplèndid recital de poemes i un fantàstic repertori de nadales  acompanyades de flauta  on l’alumnat va lluir-se  afinant  com els àngels.

Com cada any l’escola es va sumar a la Marató TV3 , enguany,  sobre les malalties minoritàries presentant un preciós  anunci-audiovisual  per la causa.

A més a més, en acabar el concert es podia  comprar el calendari amb les fotos de tots els  aniversaris dels alumnes del centre.

Els nens i nenes de cicle superior van ser els presentadors d’aquest Nadal de pel·lícula, amb la sorpresa d’un famós actor de l’època del cine mut , Charles Chaplin,  que ens va acompanyar i ens va deixar un bonic tresor: les seves frases cèlebres que encara avui ens serveixen per a reflexionar.  El  concert  va ser un èxit  i tothom va passar-ho molt bé!. Aquí teniu un tastet d’ IMATGES.

La classe de Titànic us desitja molt Bones Festes!