Concert de Nadal

Arriba l’hivern i, amb ell, tanquem un trimestre ple de rialles, d’esforç, de companyerisme,  de consells, … .

Com a cloenda, des de l’escola, l’alumnat i el professorat fa dies que preparem les actuacions del concert amb il•lusió i neguit; desitjant que tot surti rodó. De fet, l’assaig va ésser tot un èxit, vam poder veure que tothom s’havia après els poemes i que les cançons sortien soles.

Ara sí, arriba el dia del festival, divendres 16 de desembre, celebrem  el 20è concert de Nadal, com és tradició, el punt de trobada és l’església de  Sant Gil.   Petits i grans, ens obsequien amb un repertori de poemes i cançons, d’allò més variat. L’església poc a poc, s’omple de famílies que amb el seu caliu acompanyen als nostres/ vostres artistes.

Tot plegat sembla màgic. A  l’escenari  uns alumnes que ens parlen de petons, abraçades,  amor, llums de Nadal,… i al públic rialles, mirades de complicitat i uns  grans aplaudiments.

El puntal solidari que ens acompanya en aquest esdeveniment, és la MARATÓ DE TV3. Amb el lema: “Tots tenim un costat bo, o molt bo”.  Per això demanem la participació de tots i totes, aportant el granet de sorra per a fer possible la investigació de l’ICTUS i les lesions medul•lars i cerebrals  traumàtiques.

En nom de totes i tots: moltes gràcies i BONES FESTES!!

• Com a complement d’aquesta explicació del concert, els vampirs de 4t, que hem treballat la rima (amb poemes i auques) ,ens hem atrevit a fer un escrit amb rimes. Esperem que us agradi!

Quan les classes s’estan acabant,

i les vacances estan arribant,

els nens es van impacientant.

És hora de preparar un festival,

com cal!

Enguany preparem el guió

els vampirs amb molta il·lusió.

Els presentadors de quart,

de les lletres en fan art.

Petits i grans  a l’escenari han pujat,

molts poemes han recitat,

i unes cançons, ens han regalat.

L’església plena de gent

amb tothom molt pendent,

del que direm

i cantarem.

Forts aplaudiments,

que ens fan sentir més valents.

A la marató hem participat

I molts diners hem recaptat.

Cançons poemes i

unes quantes actuacions més,

és el que ha fet que tant us agradés.

Moltes gràcies a tothom, per venir

gaudir i aplaudir.

( ELS VAMPIRS DE 4t)