CICLE SUPERIOR DEL SANT GIL INVESTEIX EL SEU PRESIDENT

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Nosaltres el cicle superior de l’ escola, vam anar a Barcelona. Primer de tot dir que vam acompanyar al C.M a l’ aeroport i vam esmorzar a l’ Estació de França. Allí vam observar la maqueta de l’ estacióde trens, el viatgers que pujaven i baixaven del tren i les característiques de l’ edifici. Ens va despertar la curiositat el fet de mesurar quan media un vagó, uns 10’5  mts i vam comptar 19 vagons en un tren.  A classe de matemàtiques hem calculat que el tren media 199,5 mts.

Seguidament vam anar al Parlament a fer un taller passant pel Parc de la Ciutadella i entrant per on hi ha l’ estàtua del General Prim,personatge que va fer enderrocar la muralla de la fortalesa que havia fet construir Felip V.

Dins el Parlament els quatre portaveus van exposar els seus programes i com que cap grup tenia majoria absoluta vam haver de fer coalició. Es va anomenar presidenta del Parlament l’ Olga Pizo (del grup minoritari) i finalment es va poder investir president a Isaac Elies. Aquest va escollir el seu govern :

Vicepresident : Adrià Jounou

Consellera de Sanitat: Ainhoa Menéndez

Conseller d’ Ensenyament : Gerard Gené

Conseller d’ Economia: Grerard Salcedo

Consellera d’ agricultura : Diana Mases

Conseller de Cultura : Aleix Torra

Aquesta activitat ha estat una experiència que sempre recordarem i hem entès molt bé  com funciona el Parlament.

Després de dinar vam visitar l’ espai del Born. Mitjançant el taller  que vam fer vam descobrir com vivia la gent del Born abans  que hi construissin la Ciutadella damunt aquest barri.

Youtubers de 6è